Re: [Linux-programlama] Linux ve Paralel Port

From: ilhan kisioglu (ilhan.kisioglu@gmail.com)
Date: Fri 09 Dec 2005 - 13:37:42 EET

www.linuxfocus.org

bu konuda sanirim bi makale vardi

--
ilhan kisioglu

On 12/9/05, Tugrul Duran <liste@tugrul.org> wrote: > > Linux ile paralel portu kontrol etmek istiyorum. Kapat, yeniden baþlat, > þu servisi bu servisi kapat vs. gibi komutlar gönderip, sýcaklýðý, yük > durumunu vs. gibi verileri de lcd panele yansýtmak istiyorum. "Bunu > benim için yapar mýsýnýz" deðil de baþlangýç için bazý site adresleri > verebilir misiniz? Nereden baþlamalýyým falan filan. > > Google yaptýðýmda saçma sapan þeyler çýkýyor. O yüzden bir de size > baþýmý vurayým dedim, belki daha önce uðraþmýþ olan vardýr. > > Daðýtým Debian. > Ýþlemci Intel. > > Saygý, hürmet.. > > > > _______________________________________________ > Linux-programlama mailing list > Linux-programlama@liste.linux.org.tr > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-programlama > > >