Re: [Linux-programlama] sepet

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Thu 08 Dec 2005 - 00:38:36 EET

siz sadece $_SESSION["yenidegisken"]="merhaba"; yazin PHP niyetinizi anlar.
Tabi oncelerde bir yerlerde session_start(); demeniz kaydiyla.

Isiniz bitince unset($_SESSION["yenidegisken"]); derseniz (farkli metodlar
onerilebilir ama bu en guvenlisi bence) degiskeniniz mazi olur.

Bu iki cumle PHP ve SESSION kullanimi ile ilgili ihtiyaciniz olan herseyi
icerir.

Ayrica:
SESSION icinde ARRAY tutulabilir
Sanirim PHP5 ile birlikte CLASS/OBJECT tutulabilir vs....