Re: [Linux-programlama] sepet

From: ahmet demir (turkosx@gmail.com)
Date: Wed 07 Dec 2005 - 13:46:03 EET

urunid lerini sessionla alip sepete aticaz anladigim kadariyle fakat sepet
te urunidlerini bir session diziye aktarip donguyle cekmem lazim sanirim
fakat isin kotusu ben bu session degiskenlerini pek bilmiyorum ve turkce
kaynak ta nette pek yok bu yapimi ornek gosteren bir turkce veya ing kaynak
varsa bana adres verebilirmisiniz.

07.12.2005 tarihinde Ergin Altintas <ealtintas@gmail.com> yazmış: