Re: [Linux-programlama] Re: libjpeg kullanarak boyut değişikliği

From: Ekin Meroglu (ekin@fisek.com.tr)
Date: Tue 23 Aug 2005 - 11:51:47 EEST

Merhaba;

Tue, 23 Aug 2005 10:29:39 +0300 tarihinde
Volkan YAZICI <yazicivo@ttnet.net.tr> yazmis:

> Selam,

> Bunun dışında, kullanılan bikübik interpolarizasyon algoritması da,
> işleyişe epey bir kağnı havası katıyordu. Onu da çıkarttım. Sonuçtan
> memnunum.

Ufak bir uyarı : Bu algoritmayı çıkarttıktan sonra sonuçlara daha dikkatli bakmanız gerekebilir, bikübik interpolarizasyon resmin - fotografın yapısına göre bazen kaliteyi oldukça yükseltiyor. (kalite ne kadar gerekli - ne kadar öncelikli sizin için bilmesem de..)

> Umarım ileride yolu böyle boş işlere düşen birine yardımı dokunur bu
> tırmalama sürecinin. İyi çalışmalar.

Teşekkürler, buralar (linux.org.tr listeleri) yolu boyle bos islere dusenlerle dolup tasiyor her daim :=)

> --
> "We are the middle children of history, raised by television to believe
> that someday we'll be millionaires and movie stars and rock stars, but
> we won't. And we're just learning this fact," Tyler said. "So don't
> fuck with us."

Ekin Meroğlu
ekin@fisek.com.tr

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693