Re: [Linux-programlama] NanoSaniye hızlarda bekleme yaptırmak

From: Omer F. USTA (usta@bilisimlab.com)
Date: Wed 17 Aug 2005 - 15:20:27 EEST

Merhabalar

> Öncelikle bu kod nerede? User Space? Kernel vs.

Kod user space içinde çalıştırılıyor acaba nice ile
bunun önceliği arttırılırsa süreyi düşürebilir miyim ?
veya olayı bir derece daha ileri kernel boyutuna nasıl sokarım ?

Bildiğim kadarıyla bir outp işlemi 8t lik kadar zamanda
tamamlanıyorsa bunun 2t den sonraki kısım delay kısmı yani
parazit filan olur ben bunu biraz daha tutayim diye devam edilen
kısım. Ben hadi diyorum bu 8t nin yarısını kırpamaz mıyım ?
yani 4t süreye indiremez miyim bir outp yi ?

Birde pp normal modda çalışıyor şu anda ecp ye alırsan
bu süreyi aşağı çekmemde yardımcı olur mu ?

> Sonrasında ns peryodunda tek bir pulse mı, yoksa periyodik
pulse'lar mı
> oluÅŸturman gerekiyor?

yapmak istedigim iki pulse arasi sureyi en aza cekmek.

> Bir Realtime kernel deneyebilirsin.

Örnek verebilirseniz sevinirim Kod döküman vs