Re: [Linux-programlama] NanoSaniye hızlarda bekleme yaptırmak

From: serdarkoylu@fisek.com.tr
Date: Wed 17 Aug 2005 - 12:47:30 EEST

Selamlar..

Bu kod 4 us cevap süresine sahipse, 1 us altında response alabileceğin
bir çözüm yok gibi görünüyor.

Öncelikle bu kod nerede? User Space? Kernel vs.

Sonrasında ns peryodunda tek bir pulse mı, yoksa periyodik pulse'lar mı
oluÅŸturman gerekiyor?

BU tür bir garantili cevap zamanı için standart kernellerin kullanımı
uygun olmaz. Bir Realtime kernel deneyebilirsin. Genede mikrosaniye
altında iş yapmak için donanım desteği illa gerekiyor olabilir, duruma
bağlı..

Saygı ve sevgiler..