RE: [Linux-ag] tcp6 bağlantıları

From: Vasfi UYSAL (vasfi.uysal@mail.ege.edu.tr)
Date: Fri 29 Sep 2006 - 10:56:38 GMT

 Merhabalar

 http://www.debian-administration.org/articles/409

Bu sayfayi google da "disable ipv6
Debian" kelimeleri ile aratarak buldum
Umarim isinize yarar

Kolay gelsin

-----Original Message-----
From: linux-ag-bounces@liste.linux.org.tr
[mailto:linux-ag-bounces@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Mevlüt KOÇAK
Sent: Friday, September 29, 2006 10:34 AM
To: linux-ag@liste.linux.org.tr
Subject: Re: [Linux-ag] tcp6 bağlantıları

merhaba,

Debian 3.1 deki ipv6 desteğini nasıl devre dışı bırakacağımı konusunda
yardımlarınızı bekliyorum. Sanırım modül olarak yüklü. rmmod ile kaldırmaya
çalıştığımda ipv6 is in use mesajı alıyorum.
lsmod |grep ipv6 çıktısı
ipv6 281828 68 (burdaki 68 değişken değerler alıyor.)

modprobe çıktısı
alias net-pf-10 ipv6
alias net-pf-10 ipv6

ama /etc/modules.conf dosyasında
alias net-pf-10 satırının başında # var. nerden yüklediğini bulamadım..

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Mevlüt KOÇAK
Artvin Valiliği Bilgi İşlem Birimi

  part000.txt - is OK

http://www.eset.com