Re: [Linux-ag] tcp6 bağlantıları

From: Mevlüt KOÇAK (mevlut.kocak@artvin.gov.tr)
Date: Fri 29 Sep 2006 - 07:34:02 GMT

merhaba,

Debian 3.1 deki ipv6 desteğini nasıl devre dışı bırakacağımı konusunda
yardımlarınızı bekliyorum. Sanırım modül olarak yüklü. rmmod ile
kaldırmaya çalıştığımda ipv6 is in use mesajı alıyorum.
lsmod |grep ipv6 çıktısı
ipv6 281828 68 (burdaki 68 değişken değerler alıyor.)

modprobe çıktısı
alias net-pf-10 ipv6
alias net-pf-10 ipv6

ama /etc/modules.conf dosyasında
alias net-pf-10 satırının başında # var. nerden yüklediğini bulamadım..

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Mevlüt KOÇAK
Artvin Valiliği Bilgi İşlem Birimi