Re: [Linux-ag] censornet

From: necip celepci (yaneroz@gmail.com)
Date: Mon 25 Sep 2006 - 06:55:50 GMT

arkadaşlar bende kurdum censorneti, aslında kullanım açısından çok ii. 2003
server meselesi ise, censor net kullanıcı tabanlı bir firewall. yani teker
teker veya başka şekillerde kullanıcı tanımlayacaksınız. ama şunuda
düşünmüşler, eğer bir network ağında Win server çalışıyorsa ve active
directory (AD) varsa kullanıcıları oradan al şeklinde seçenek var. yani siz
bir şey yapmıyorusunuz. her şey otomatik oluyor.

2006/9/25, Remzi AKYÜZ <linuxliste@gmail.com>:

> Birol Bey,
> yaptığınız uygulamayı bizler ile paylaşırmısınız?
> windows 2003 serverda neler yaptınız?
> linux üzerinde neler yaptınız?
>
> Teşekkürler
>
> Remzi