RE: [Linux-ag] qmail yavaslik

From: Ayhan HACIOĞLU (ayhanhacioglu@sanovel.com.tr)
Date: Wed 27 Sep 2006 - 11:05:52 GMT

qms (qmailsanner) kullanıyorsanız qmailrocks ta ki default kurulumdan sonra
qms içinde yaptığınız compression ayarları buna sebebiyet vermiş olabilir.
Disk durumunuz nedir kontrol eder misiniz? Qmail+clamd+spamd ile scan edilen
mail ve eklerinin karantinaya alınması ve silinmesi işlemlerinde aksamalar
olabilir. Karantina dizinini de kontrol ediniz. İyi çalışmalar.

  _____