[Linux-ag] CGI ile Uzaktan dosya indirme esnasinda timeout problemi.

From: Cem Vedat ISIK (cvi.list@gmail.com)
Date: Thu 21 Sep 2006 - 13:26:38 GMT

Merhabalar,
Oncelikle hem linux-ag, hem de linux-programlama listelerinden bu
postayi iki defa alanlardan simdiden ozur dilerim.
Dogrudan konuya geceyim. Uzerinde "boa" web sunucusu calisan bir
sistem icin yazdigim CGI uygulamalari ile uzun suren bir islem
yaptigimda (orn. dosya indirme vb. ), (sanirim) boa time-out'a
dusuyor ve yaratmasi gereken HTML sayfasi yerine, bembeyaz bir ekran
cikariyor. CGI uygulamasi arka planda yapmasi gereken isi yapiyor,
buraya kadar tamam, ancak ekranda herhangi bir çıktı görülemiyor.
Ben, başta da belirttigim gibi, sorunun boa'nin timeout'a dusmesinden
oldugunu saniyorum, sizce acaba neden olabilir ve cozumu nedir?
Ilginiz ve yardimlariniz icin simdiden cok tesekkur ederim.

Saygilarimla,
Cem Vedat ISIK
http://isik.net