Re: [Linux-ag] censornet

From: necip celepci (yaneroz@gmail.com)
Date: Thu 21 Sep 2006 - 12:22:22 GMT

ne deseniz haklısınız biraz heycanlıyım galiba.
kusuruma bakmayın. ama bayadır uğraşıyorum. elimde bir sürü döküman eve
gidince okuyorum, yolun başındayım. bir şeyler başarmak için uğraşıyorum.
galiba bu arada sağa sola tosluyorum. penguenlerden özür.

21.09.2006 tarihinde Serkan ATEŞ <serkanates@armafiltre.com.tr> yazmış:

> Necip Bey;
>
> Listeleri sorduğunuz sorulara cevap vermemekte itham ediyorsunuz ancak
> sorduğunuz sorudan benim birebir iptables ile ilgili verdiğim dökümanı
> dahi okumadığınız anlaşılıyor. Takdir edersinizki bizlerde iş yaşantımız
> esnasında listeleri takip ediyor ve fırsat buldukça da cevap vermeye
> çalışıyoruz. Linux gerçekten büyük bir okyanus ancak birşeyler başarmak
> için biraz fedakarlık istiyor. Takıldığınız noktalarda google'ın döndüğü
> sonuçlar çözüm açısından daha fazla zaman alsada ilerisi için size linux
> [...]

necip celepci
Özel Nazilli Aydınlık İ. O.
Bilgisayar Öğretmeni