Re: [Linux-ag] censornet

From: Serkan ATEŞ (serkanates@armafiltre.com.tr)
Date: Thu 21 Sep 2006 - 11:52:51 GMT

Necip Bey;

Listeleri sorduğunuz sorulara cevap vermemekte itham ediyorsunuz ancak
sorduğunuz sorudan benim birebir iptables ile ilgili verdiğim dökümanı
dahi okumadığınız anlaşılıyor. Takdir edersinizki bizlerde iş yaşantımız
esnasında listeleri takip ediyor ve fırsat buldukça da cevap vermeye
çalışıyoruz. Linux gerçekten büyük bir okyanus ancak birşeyler başarmak
için biraz fedakarlık istiyor. Takıldığınız noktalarda google'ın döndüğü
sonuçlar çözüm açısından daha fazla zaman alsada ilerisi için size linux
konusunda listelerden çok daha fazla yardımcı olacaktır. Listeye soru
sorduğunuzda sadece sorunuzun cevabını alırsınız ancak konu ile ilgili
bir dokumanda sorunuzun cevabının yanında size çok daha fazlasını
öğretecektir. Almış olduğunuz hata iptables'ı yanlış kullanmanızdan
kaynaklanmış. Vermiş olduğum link Enver ALTIN bey'in hazırlamış olduğu
ve iptables konusunda çok faydalı bulduğum bir dökümana aitti. Lütfen
listelere soru sormadan önce iyi bir araştırma yaptıktan sonra sorun.
Eminimki araştırmanızda aynı sorunla karşılaşmış birçok insana
rastlayacaksınız.

Görüşlerimi tartışma konusu olarak değil yapıcı birer eleştiri olarak
kabul etmenizi ümid ediyor, çalışmalarınızda başarılar diliyorum.

necip celepci yazmış: