RE: [Linux-ag] Transparan proxy problemi

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Fri 15 Sep 2006 - 07:56:03 GMT

Sistemde sadece squid proxy çalıştığı için başka herhangi bir tanımlama yok.
Proxy firewall görevi görmüyor. Sadece web istekleri ağ geçidi olarak proxy
üzerine yönlendiriliyor. Daha önce bu işlemi çift ethernet kartlı firewallar
üzerine defalarca yaptım. Bu sefer sistemde firewall olduğu için tek
ethernet kartlı bir proxy sunucu ile gerçekleştirmek istiyorum.

  _____