Re: [Linux-ag] Transparan proxy problemi

From: Remzi AKYÜZ (linuxliste@gmail.com)
Date: Fri 15 Sep 2006 - 07:41:42 GMT

Merhaba,
sisteminizde sizin tanımla yaptığınız satırdan önce bir tanımlama
yapılmış olabilirmi?
Yani bir üst satırda 80 nolu port hernagi bir yere yönlendirilmiş
olabilirmi?
iptables -L
iptables -L -t nat
ile kontrol ettiniz mi?

iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp --destination-port 80 -j
REDIRECT --to-ports 3128
komutunu verdiğinizde 80 nolu portlar otomatik olarak 3128
yönlendiriliyor. (benim makine çalışıyor.)
tabi daha önce 80 nolu portla ilgili işlem yapılmadıysa.

bu sayfa script oluşturmanıza yardımcı olabilir.
http://easyfwgen.morizot.net/gen/