Re: [Linux-ag] Fedora 5'e linksys wmp54g-eu Pci Wireless Ethernet Card'i nasil tanitabilirim.

From: Tolga KARATAS (tolgakaratas@gmail.com)
Date: Fri 13 Oct 2006 - 21:52:46 GMT

öncelikle kartın markası nedir?
tüyo: "lspci" komutunun çıktısı bunu size söyler
kartın bu günlerde popüler olan intel pro wireless gibi bişey olduğunu
düşünürsek
modprobe ipw2200 dediÄŸinizde
dmesg komutunun son 10- 15 satırı sizin için yeterli mesajları vermiş
olacak ve iwconfig komutu ile yapılandırmak mümkün olacaktır

Tolga KARATAÅž Bir insan...