Re: [Linux-ag] Bind ile iç agdaki bir pc yi gostermek

From: genco yilmaz (gencoyilmaz@gmail.com)
Date: Sun 15 Oct 2006 - 07:14:33 GMT

selam,
   dns ip yonlendirme yapmaz. Bu isi iptables ile yapacaksiniz. DNS
ile sadece dis dunyaya mail.xxx.net=85.105.255.255 oldugunu
soylersiniz. Modeme gelen 80. port isteklerini 10.0.100.1 e
yonlendirirsiniz. Sonra da
iptables ile de 10.0.100.1 adresine gelen 80 port isteklerini
192.168.125.100 makinasina yonlendirmeniz yeterli olacaktir. Or:
iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp -d 10.0.100.1 --dport 80 -j DNAT
--to 192.168.125.100

Her yonlendirmeyi adim adim yapmalisiniz. Bu sekilde disardan
baglananlar baglanir, icerisi icinse farkli IP gostermeniz ya da yine
iptables ile oynamaniz gerekecek. En guzeli bind ve view kavramina
bakin daha faydali olacaktir.

Kolay gelsin.

Linux Forumu
http://www.linuxforumu.net