Re: [Linux-ag] debian wireless ag ile kurulum

From: Aykut KOÇAK (aykutkocak@superonline.com)
Date: Tue 21 Nov 2006 - 17:25:43 GMT

Sanırım debian'ın halihazırda sunduğu ağ üzerinden kurulum işlevine
eklentiler geliştirmek bir seçim olabilir.

Bu durumda debian'ın ağ'dan kurulumu sağlayan cd'lerine wi-fi kartlarını
tanıyıp, açılırken bağlantıları sağlayacak scriptleri eklemek gerekiyor.
 Ben şu anda usb wifi kartları ile ilgili olarak kendi çapımda
çalışıyorum. öncelikle ndisrapper yazılımını, linux çekirdeği tarafından
desteklenen wi-fi kartları ve kullanımlarını ve debian'ın wireless-tools
paketini detaylı olarak incelemenizi tavsiye ederim.

Bu paketler iyice anlaşıldığında muhtemel tüm wi-fi kartları tanıyıp,
bulunduğu bölgedeki wi-fi internet alanına bağlanıp, debian kurulumu
yapacak scriptleri yazmak daha kolay olacaktır.

Bir de, böyle bir proje eğer yoksa, debian geliştiricileri de ilgilenebilir.

http://tldp.org/HOWTO/Wireless-HOWTO.html
http://www.hpl.hp.com/personal/Jean_Tourrilhes/Linux/Tools.html
http://ndiswrapper.sourceforge.net/mediawiki/index.php/Main_Page

İyi çalışmalar