Re: [Linux-ag] debian wireless ag ile kurulum

From: Rüºtü Derici (rustuderici@gmail.com)
Date: Thu 23 Nov 2006 - 18:21:06 GMT

söyleyeceklerim işi biraz komplike hale getiriyor olabilir aslında
daha güzel çözümler mutlaka mevcuttur...

debian sarge 'dan itibaren gelen bir debian-installer özelliği de
preseed methodları
googledan arattığınızda bu metodların debian-installer ı kolayca
hacklemenizi sağlama amacını güttüğünü hemen farkedeceksiniz.
preseed özelliklerine preinstall ve postinstall fonksyonları
ekleyebiliyorsunuz. dolayısıyla wireless kartlar boot cd nizde
tanınmıyorsa bile (ki amd işlemcili notebooklarda fazlasıyla başımıza
geliyor.) onların windows inflerini bir klasörde barındırıp daha
önceden hazırladığınız ve boot cd nizde kullanacağınız kernele göre
hazırlayıp yerleştirdiğiniz bir ndiswrapper deb paketini (ki deb
paketi oluşturma konusunda da bilgi edinmeniz gerekecektir)
preseed yardımı ile bu ndiswrapper ve wireless-tools paketlerini
kurduktan sonra wireless modul range inizi genişletebilirsiniz.
sonrası zaten bildiğiniz net install prosedürleri olacaktır.
sevgiler,
Rüştü