Re: [Linux-ag] Qmail'de Performans

From: Cafer ÅžimÅŸek (cfb@cafer.org)
Date: Fri 10 Nov 2006 - 18:47:41 GMT

"Cagri Ersen" <cagri.ersen@gmail.com> writes:

[...]

> Soz konusu islem online mesajlasma fasilitesi oldugu icin gecikmenin
> minimum duzeyde tutulmasi gerekiyor. Qmail bu isin altindan kalkar
> mi dersiniz ? Fikri olan arkadaslarin cevaplarini rica ediyorum.

Online mesajlaşma için Jabber daha iyi bir alternatif
olabilir. Programlama kısmı IMAP/SMTP kadar kolay olmayacaktır ancak
bir posta dağıtım yapısına göre çok daha hızlı çalışacağı
kesin. Jabber ile de offline mesajlaÅŸma da yapabilirsiniz.

[...]

--
maybe you want to lost (lene)

Cafer 'cfb' ÅžimÅŸek http://cafer.org