Re: [Linux-ag] redhat üzerinde apache de web uygulaması Türkçe problemi

From: Serbulent UNSAL (serbulentu@gmail.com)
Date: Tue 30 May 2006 - 15:31:13 GMT

Merhaba,

Aldığınız hatanın eklediğiniz satırlarla ilgisi yok daha önce /manual
diye bir alias tanımlamışsınız. o satırın başına # ekleyerek sorunu
ortadan kaldırabilirsiniz. Bu arada /etc/init.d/httpd configtest
diyerek sunucuyu yenide başlatmadan yazım hatalarınızı kontrol
edebilirsiniz.

Türkçe karakter meselesine gelince; AddDefaultCharset ile başka bir
karakter seti tanımlanıp tanımlanmadığına bakabilir misiniz... Yine
olmazsa conf dosyanızı gönderin bir bakalım.

Not: Sanırım tartışmaya linux-sunucu listesinde devam etmek daha iyi olacaktır.