Re: [Linux-ag] redhat üzerinde apache de web uygulaması Türkçe problemi

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Tue 30 May 2006 - 15:15:14 GMT

Merhaba,
Her ikisini de ekledim: /etc/httpd/con/httpd.conf dosyasına.
Ancak düzelmedi. Ayrıca bir de apache yi restart yaptığımda;
The Alias directive in /etc/httpd/conf/httpd.conf at line 487 will
probably never match because it overlaps an earliers an eralier
AliasMatch şeklinde uyarı veriyor.
487. satırda Alias /manual "/var/www/manual" satırı var.