Re: [Linux-ag] Network Trafigi

From: yaar tun蔒z (ytuncez@gmail.com)
Date: Fri 24 Mar 2006 - 16:52:41 EET

Merhaba,

Ben de suse 10.0 64 bit da覺t覺m覺n覺 kulland覺覺m bir bilgisayara onboard
eth. yan覺nda ikinci bir pci ethernet takt覺m ama maalesef ikinci
takt覺覺m etherneti (bir baka aa erimek i癟in kullanmak i癟in)
yap覺land覺rd覺覺m halde ikinci adaki makinalara hatta adsl modeme ping
atamad覺m. Siz de b繹yle bir durum oldu mu acaba?

Teekk羹rler.

23.03.2006 tarihinde ahmet yurdal <ahmet_yurdal@yahoo.com> yazm覺: