[Linux-ag] Network Trafigi

From: ahmet yurdal (ahmet_yurdal@yahoo.com)
Date: Thu 23 Mar 2006 - 15:52:30 EET

Selam

  Ęki Ethernet karti taktigim suse 10.0 kurulu makinemde eth0 ic aga bakiyor. eth1 ic agdakileri nat yaparak internete cikariyor. Bu makine uzerindeki trafik akisini gozlemleyebilecegim bir tool ariyorum. mrtg ile grafiklerini alabiliyorum ama ic agdaki bir ip nin upload ve dowload miktarini, baglantilarini vb. loglayip gosterebilecek bir arac tavsiyesine ihtiyacim var.

  Saygi ile