Re: [Linux-ag] adsl hizini linuxtan nasil gorebiliriz?

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Wed 22 Mar 2006 - 23:50:31 EET

ADSL'de 2 tip hiz ile karsilasacaksiniz.

Modemden gordugunuz PPPoA yani (galiba) ATM seviyesinde olan hiziniz. Bu
sizin ayni zamanda abone hizinizi gosteriyor. Ornegin bende
1024KB-256KB. Bu baglanabileceginiz en yuksek surat. Bu suratten PPPoA
overhead'i kadarlik kismini kaybedeceksiniz, biraz da PPP ve TCP
trafigine gitse dosya alip verme hiziniz birazcik altinda kalacak diye
tahmin ediyorum.

Modemin web arabirimini deneyin, orada gosteriyordur.