Re: [Linux-ag] Linux Projesi

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 13 Mar 2006 - 01:08:39 EET

Moralinizi bozmak gibi olacak ama size php'den fazlasi gerek.

Istemci makinada program kurma / kaldirma ya da konfigure etme gibi
seyler diyor projenin taniminda. Bunlari ne ile yapmayi dusunuyorsunuz?
Dedigim gibi, bu olayi en basit yolla yapmak icin, bir protokol
olusturacaksiniz. Bu protokol basitce soyle olabilir.

install yeniprogram http://server/yeniprogram.rpm
uninstall eskiprogram

gibi komutlari verecek ve anlayacak bir sistem gerek. Benim anladigim bu.

Ha isterseniz herhangi bir paket yoneticisini alir onunla
yapabilirsiniz. Mesela gentoo'da emerge bu isi cok iyi yapiyor ama onu
ogrenmeniz ne kadar vakit alir bilemem.