Re: [Linux-ag] Linux Projesi

From: Serbulent UNSAL (serbulentu@gmail.com)
Date: Mon 13 Mar 2006 - 00:48:10 EET

Merhaba,

Benim aklıma daha basit bir çözüm yolu geliyor ama Umutun kinin
yanında fazlasıyla basit kaldığı için problemin tanımını yanlış
anlamaktan kuşkulanıyorum. Çözüm özetle şu

Yum aracınıza depo olarak sunucuyu gösterirsiniz açılışta yum-update
yapan basit bir betik yazar /etc/init.d/ altına yerleştirir ce bir
kısayolunu da hangi init seviyesinde çalıştıracaksabız bu betiği
ilgili klasör altına koyarsınız ( init 5 uygun olabilir kanımca ).

Son bir prooblem güvenli iletişim kalıyor ki yum bu tarz bir şey
destekliyor mu bilemiyorum. Open vpn çözümlerine bir bakarsanız işin
bu kısmınıda kod yazmadan halletmiş olursunuz.

Son olarak log lama işi için zaten yum un kendi log dosyası var. Ama
hcanız ekstra bir şey ister mi bilemem.