Re: [Linux-ag] Ubuntu 5.10 DNS numaralarý (kendinden alýnamama ve kendinden silinme)

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@belgeler.gen.tr)
Date: Tue 07 Mar 2006 - 20:02:22 EET

Selam,

/etc/dhclient.conf dosyanıza (yoksa bir tane oluşturun)
(ubuntu'da inşallah başka yerde değildir) :-)

interface "eth0" {
    prepend domain-name-servers 195.175.37.69, 195.175.37.14;
}

satırlarını eklerseniz sanırım bu dertleriniz biter.

Esen kalın,
Nilgün

Sal 07 Mar 2006 16:10 sularında, Cem ASLAN şunları yazmıştı: