Re: [Linux-ag] squid de belirli uzantili dosyalarin download edilmesini engellemek

From: Osman Gunduz (osmandfj@yahoo.com)
Date: Sat 24 Jun 2006 - 19:20:33 GMT

ilginiz icin tesekkur ederim. uzanti filtreleme isinin squid de nasil yapilabilecegini ogrenmek istiyorum.

Huzeyfe Onal <huzeyfe@enderunix.org> wrote: Merhabalar,

Squid ile istenilen uzantilari bloklayabilirsiniz. Icerik filtreleme
amacli da Dansguardian'i kullanmanizi tavsiye ederim. Hatta Uzanti vs
bloklama isini de Dansguardian'a yaptirirsiniz..

Dansguardian kurulumu ve yapilandirmasi icin
http://www.enderunix.org/docs/dansguardian.pdf adresindeki detayli
belgeden faydalanabilirsiniz.

On 6/24/06, Osman Gunduz wrote:

> Herkese merhaba
>
> Sormak istedigim sey su; squid de istedigim uzantili dosyalari ornegin zip
> uzantili download edilmesini nasil engelleyebilirim.
>
> Ikinci olarak da squid ile content filtering yapilabiliyor mu? yapilamiyorsa
> bunu ne ile yapabilirim.
>
> Tesekkur Ederim.

Huzeyfe �NAL
+90 505 5260064