Re: [Linux-ag] samba

From: Korhan GURLER (korhan.gurler@pro-g.com.tr)
Date: Thu 15 Jun 2006 - 15:30:00 GMT

Selam,

Slackware'de yuklu olan paketler /var/log/packages altinda tutulurlar.
Bu dizine gidip, dizin listesini aldiginizda kurulu olan Slackware
paketlerini gorebilirsiniz.
ls samba*

Tabi bu varsayimlari Slackware paketi olarak kurdugunuz varsayiyorum.

Iyi calismalar

On Wed, 2006-06-14 at 22:51 +0300, zafer kuru wrote:
> herkese merhaba ben slackware kullanıyorum ama linux konusunda baya yenıyım
> ben bılgısayarıma sambayı kurdugumu sanıyorum
> ama kurulu olup olmadıgını nerden anlıyacam vede ayarlarını nasıl yapacagım???
> bana yardımcı olabılırmısnız??

Korhan GURLER, Sistem ve Guvenlik Uzmani
Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd. Sti.
Tel: +90 312 210 14 94   Web: http://www.pro-g.com.tr
******      Guvenliginiz Geleceginizdir      ******