Re: [Linux-ag] tail -f /var/log/squid/access.log dosyasi neden calismaz?

From: olriss (olriss@sistemenginarlari.com)
Date: Tue 28 Feb 2006 - 17:00:38 EET

acl bölümünde
acl all src 192.168.1.0/255.255.255.0 gibi veya kendi oluşturduğunuz bir
networke
tanım yapıp sonra yazdığınız kuralların en altına (mesela yasakURL2 nin)
http_access allow all
yazmanız gerekir bence.

squid en tepeden kuralları eşleşen acl lere bakarken "src" göremeyince
belki internet erişiminizi engelliyor olabilir.