[Linux-ag] tail -f /var/log/squid/access.log dosyasi neden calismaz?

From: Serdar Aydemir (serdar_aydemir@koytur.com)
Date: Tue 28 Feb 2006 - 16:30:17 EET

selamlar

squid de yasaklamalara basladim. Clientlarin hangi siteleri gezdigini taif -f /var/log/squid/access.log

izleyebiliyordum anlik olarak ...
Asagidaki tanimlamalari yaptim sonra izleyemez oldum acaba bir sorun varmi ?

acl yasakURL url_regex -i gator porno sex adultvid videos xxx freevideo porn zirve100 limewire ares mp3 # serdar
acl yasakURL2 url_regex -i imesh adult teens hornyduck freeteen freezine x-archive # serdar

# And finally deny all other access to this proxy
http_access allow localhost
http_access deny yasakURL
http_access deny yasakURL2

squid guard denedim ama bir turlu calismadi bende bu yolla kapatabildigimi kapattim..
Birde buralara girmeye calistiklarinda hata verdigi sayfayi bulamadim . 404 error hata sayfasi acaba nerdedir?

Tesekkurler

Allah bu linux-listelerine zeval vermesin. Her konuda yardimci olmaya calisan herkese cok minnettarim... Hic linux kursuna falan gitmeden kendi cabamla su an kurulu bir sistemi ayakta tutmaya calisiyorum... Her gun bisiler ogreniyor insan.. iyi ki varsiniz...