[Linux-ag] Linux antivirus ve program kurma

From: Bay Kaos (chaylakmuhendis@yahoo.com)
Date: Fri 17 Feb 2006 - 22:17:35 EET

iyi günler linux için kaliteli bir antivirus programı arıyorrum.Birde console dan kurdugum programların kısayolunu masaüstüne nasıl atabilirim.Ornek olarak mozillayı (tar gz uzantılı) indirip kurdugumda her defasında ./mozilla komutuyla başlatmak istemiyorum.Umarım derdimi anlatabilmişimdir.Eğer update yapmam gerekiyorsa

 yum update komutuyla update ettim.ancak isteğim konsoldan yeni kurduğum programları masaüstüne atmak.

 Birde daha önce de bahsettiğim gibi Linux için kaliteli bir antivirüs ve firewall programları varsa beni haberdar ederseniz sevinirim.

 saygılar...