[Linux-ag] Problem cözüldü: boa web sunucusu ve "File Upload" islemi

From: Cem Vedat ISIK (cvi.list@gmail.com)
Date: Fri 17 Feb 2006 - 14:23:39 EET

Merhaba asagidaki problemi thttpd[1] kullanarak cozdum. Sorun boa'dan
kaynaklaniyormus. Birileri Google'dan sorunu aratirsa belki bu mesajin
yardimi dokunabilir.
Iyi calismalar dilerim.

[1] http://www.acme.com/software/thttpd/

Anahtar Kelimeler: boa, CGI, File Upload, thttpd

--
Cem Vedat ISIK
http://isik.net