Re: [Linux-ag] Openvpn ile yönlendirme

From: Huzeyfe Onal (huzeyfe.onal@gmail.com)
Date: Thu 02 Feb 2006 - 12:47:10 EET

Merhaba,

OpenVPN sunucu yapilandirma dosyasinda(server.conf) istemcilerin gercek
aginiza ulasabilmeleri icin yonlendirme tanimi girilmeli.

server.conf'a asagidaki tanimi eklemeniz yeterlidir.

push "route 192.168.1.0 255.255.255.0"

2006/2/2, feramus coban <feramuslinux@yahoo.com>:

> Selam
>
> Daha önce sormuþ olduðum openvpn ile ilgili sorunlarý hallettim.,
> Openvpn kurdum.
> clientler server ile konuþmaya baþladýlar. ping atabiliyorlar vs..
>
> Openvpn server tarafýnda lokal network mevcut. Openvpn server bu networkün
> bir parçasý.
>
> clientler openvpn servera kadar geliyorlar.
>
> clientlerin networkteki bir sql sunucuya ulaþýlmasý gerekiyor ki bu sunucu
> baþka bir makinada. openvpn kurmadan önce modemden nat yapýyor ilgili portu
> bu sql sunucuya yönlendirmiþtim. aðýmýn ipleri aþaðý yukarý þöyle

> [...]

Huzeyfe ÖNAL
---
First Turkish Qmail book is out! Go check it.
Duydunuz mu! Turkiye'nin ilk Qmail kitabi cikti.
http://www.acikakademi.com/catalog/qmail/