Re: [Linux-ag] Domain adım + dyndns.org + apache hala web sayfamı yayinlayamıyorum :(

From: Dinçer Çelik (info@dincercelik.com)
Date: Thu 14 Dec 2006 - 10:41:17 GMT

Sisteminize herhangi bir dns sunucu kurup, domain'iniz için gerekli
ayarlamaları yapmanız gerekmektedir. Şu an bağlantı sorunu yaşadığım
için kaynak veremiyorum ama google, bind ile yapılan aramalarda size
uygun cevabı sunacaktır eminim.

Saygılarımla
Dinçer Çelik

On 12/14/06, UGURFIRAT <ugurfirat@sunobis.com> wrote:
> Herkese kolay gelsin dün hosting firmasına kızığımdan kendi web sayfamı kendi
> pc den yayimlamaya karar verdim ufak çaplı bi araştırmadan sonra olay kendi
> pc deki DNS (bind) düğümlendim yardımlarınızı bekliyorum. Şu ana kadar
> yaptıklarım
>
> dyndns.org da bir hesap açıp
> Host Level Services
> Host DNS Service WebHop Network Monitoring SSL Cert
> indoorturk.dyndns.org Dynamic DNS
> indoorturk2.dyndns.org Dynamic DNS
>
> 2 adet DNS servis actim
>
> kendi linux makinamda adsl bağlantım dynamic ip olduğu için ddclient adlı
> [...]

Please encrypt every mail you can. Privacy is your right. Don't let
anyone take it from you. Look at GnuPG or PGP and ask for my key
1A4969A2