[Linux-ag] Domain adım + dyndns.org + apache hala web sayfamı yayinlayamıyorum :(

From: UGURFIRAT (ugurfirat@sunobis.com)
Date: Thu 14 Dec 2006 - 10:26:03 GMT

        Herkese kolay gelsin dün hosting firmasına kızığımdan kendi web sayfamı kendi
pc den yayimlamaya karar verdim ufak çaplı bi araştırmadan sonra olay kendi
pc deki DNS (bind) düğümlendim yardımlarınızı bekliyorum. Şu ana kadar
yaptıklarım

dyndns.org da bir hesap açıp
Host Level Services
Host DNS Service WebHop Network Monitoring SSL Cert
indoorturk.dyndns.org Dynamic DNS
indoorturk2.dyndns.org Dynamic DNS

2 adet DNS servis actim

kendi linux makinamda adsl bağlantım dynamic ip olduğu için ddclient adlı
programı kurup ayarlarını yaptım. Bu program değişen ip mi dyndns.org a
kaydediyor.

sonrasında kendi domainim (indoorturk.com) DNS adreslerini
indoorturk.dyndns.org
indoorturk2.dyndns.org

olarak değiştirdim

Apache server i kurdum çalıştırdım, şu anda http://127.0.0.1 dediğimde apache
karşılama ekranı geliyor. http://indoorturk.dyndns.org a girdiğimde dynamic
olan ip adresim değişsede Apache karşılama ekranı geliyor.

Fakat www.indoorturk.com dediğimde kendime ulaşamıyorum
Bi yerler de bind kurup named.conf u düzenlemem gerektiği yazıyordu ama tam
anlayamadım gerekliliğini ...
bu aşamadan sonra ne yapmalıyım yada neyi yanlış yaptım ?