Re: [Linux-ag] BIND ile Dns server olusturmak

From: genco yilmaz (gencoyilmaz@gmail.com)
Date: Sun 27 Aug 2006 - 14:01:58 GMT

Selam,
 Apache'den once DNS sunucunuz dogru calisiyor mu emin misiniz?
Ornegin makina uzerindeyken

$host www.alanadiniz.com 127.0.0.1

Yazdiginizda (127.0.0.1 yerine BIND'in dinledigi bir IP yi yazabilirsiniz)
size cevap veriyor mu? Vermiyorsa BIND loglarina bakin. Size ne
oldugunu soyleyecektir. Ayrica modemde 53. portu eklerken tcp/udp
ikisi icin de eklemeniz iyi olacaktir.

kolay gelsin.

Linux Forumu
http://www.linuxforumu.net