[Linux-ag] BIND ile Dns server olusturmak

From: Tahir ERGEC (tahirergec@gmail.com)
Date: Sat 26 Aug 2006 - 12:58:18 GMT

Merhabalar
Özgür Karataş bey in hazirlamis oldugu bind ile dns olusturmak
dokumanından faydalanarak kendime ait domain name ini linux redhat 9,0
pc me kurmaya calistim fakat bir turlu aphache deki default sayfa
acımadı www.dnsreport.com
sayfa sindan yaptigim sorgular da da hata vermekde linux pc yi ayni
zaman da squid ile proxy server olarak kullanmakdayim iki ethernet
karti bagli eth 0 adsl modem bacagi eth1 ise local bacak olusturmakda
acaba ip tables da bir ayar degisikligi yapmam gerekmekdemi modem den
dmz ile butun portlari linux pc ye yonlendirdim (belirli portlar butun
portlar yerine bunlari modem uzerinden virtual server olarak acsam
yeterli olurmu or: dns 53 ,web 80 ve ftp 21 gibi )
Kolay gelsin yardimlariniz icin simdiden tesekkurler