RE: [Linux-ag] Bir ilginc ag sorusu

From: Serdar Sahin (squeak@hebux.com)
Date: Mon 21 Aug 2006 - 20:12:45 GMT

Tekrar Merhabalar,

Cevaplariniz oncelikle cok tesekkur ederim. -Uzun- Bir suredir internette bu
konuda dokuman ariyordum ama bulamiyordum.

Ethernet bonding aslinda tam aradigim sey degil(di). Daha once ustunde
calismamis olmama ragmen genel kultur babinda birseyler okumustum ama Link
Aggregation hakkinda hic bir fikrim yoktu. Bu dokuman gercekten cok guzel
oldu.. Yalniz dokumana derinlemesine goz atmamis olsamda su an icin, bu isi
tek bir Linux uzerinden de yapabilmem gerekir sanirim. Yani neden 2 tane
gereksin ki? Neyse dokumani okuyunca anlarim zaten. Isin kotu yani o ki,
kullanabilecegim tek bir bilgisayarim var. Eger illa 2 sistem gerekirse,
soyle bir sey olabilir. Vmware sadece USB girisinden olmak kaydi ile
wireless kartlarini taniyor. Vmware'de 2. bir sistem kurup bir hatti bu
wireless'den digerinide NAT uzerinden kurulu oldugu sistemden almayi
dusunuyorum. Amacim sadece bunu denemek oldugu icin 3 yerine 2 hatda isimi
gorur simdilik.. Deneyebilecegim en kisa zamanda deneyip buraya sonuclarini
yazacagim..

Cevaplariniz icin tekrar tekrar tesekkurler,

Serdar Sahin,