[Linux-ag] squid ve dansguardian

From: ismet izmirli (ismet@engbilgisayar.com)
Date: Fri 17 Feb 2006 - 10:54:11 GMT

squid ile yazdiğim ip bazindaki acl ler dansguardian üzerinde internete çıkan kullanıcilarda çalişmiyor...
squid prox ip 192.168.1.1 3128
dansguardian listen port 8080
ornek vermeye çalişiyim eğer dansguardian üzerinden internete çıkacaksa 192.168.1.25 nolu oglen baglanmasini istemiyorum bu ayari squid içinde yapiyorum ama o acl ye bakmiyor. anladiğim kadariyla squid e istek 192.168.1.1 den gidiyo ve 192......25 ile ilgili acl squid ulaşmiyor.. dansguardian dan vazgeçmek istemiyorum... ama squid de yazdiğim acl leri kullanamiyorum