Re: [Linux-ag] Planlama sorusu

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Thu 29 Sep 2005 - 21:54:16 EEST

Per 29 Eyl 2005 10:47 tarihinde, Aydin Ustun şunları yazmıştı:
> Merhaba arkadaslar,
Merhabalar,

> Evde kullanabilecegim kucuk bir ag icin planlama ve yapilandirma
> konusunda onerilerinizi almak istedim.
(...)

Ayrıntılı bilgiler güzel fakat tam olarak hangi konuda öneri almak
istiyorsunuz, anlayamadım.

Yapılandırma vs. işlemler için bir dağıtım ise hemen her dağıtımın
yapabileceği işlemler olduğu için kararı www.linux.org.tr'deki Linux Dağıtım
Belgesi'ni okuyup kendinizin karar vermenizi tavsiye ederim.

--
	Arda Çetin
http://arda.linuxmarket.org