RE: [Linux-ag] Samba Türkçe kareakter

From: Levent YALÇIN (levent@sadecehosting.com)
Date: Thu 29 Sep 2005 - 17:58:39 EEST

Aynı zamanda kernelizde de bu destek olmalı.
Menülerin arasında File Systems arasında bununla ilgili kısımlardan TR leri
de seçip yeniden kernel derlemelisiz.
Ayrıca FS te tr_UTF8 kullanmanızı tavsiye etmem zira malum işletim
sisteminde UTF8 dosya sistemi için destek vermez.

Aklıma gelenler bu şimdilik bunlar

Levent YALÇIN
System Administrator

SadeceHosting Internet Hizmetleri