Re: [Linux-ag] Dansguardian veya CensorNet?

From: Huzeyfe Onal (huzeyfe.onal@gmail.com)
Date: Thu 29 Sep 2005 - 15:33:41 EEST

merhaba,
Cencornet nedir bilmiyorum(Distrowatch'da icerik filtremele vs isine
yarayan bir adgitim oldugu soyleniyor) ama Dansguardian+squid ile
istediginiz gibi icerik filtreleme ve yetkilendirme yapabilirsiniz.

29.09.2005 tarihinde Mucip ILBUGA <mucip.ilbuga@gmail.com> yazmış:
> Selamlar,
> İnternet erişimini şirket içerisinde kişi bazında sınırlandırmak, dosya
> indirmeyi yetkilendirmek, uygunsuz sitelere girişi engellemek, girilen
> siteler ile ilgili log tutmak istiyoruz. Hangisini önerebilirsiniz? Yada
> başka seçimim var ise onlar nelerdir?
>
> Şimdiden teşekkürler,
> Mucip:)

Huzeyfe ÖNAL
---
First Turkish Qmail book is out! Go check it.
Duydunuz mu! Turkiye'nin ilk Qmail kitabi cikti.
http://www.acikakademi.com/catalog/qmail/