RE: [Linux-ag] Ubuntu'da Root Şifresi

From: Taner Ayaz (taner.ayaz@kuzuairlines.com)
Date: Thu 29 Sep 2005 - 15:00:28 EEST

Teşekkür ederim,

Keşke bu soruyu ubuntuyu 2. kez kurmadan önce sorsaydım.
:)
Peki root u default olarak kapalı gelen sistemin başka güvenlik önlemleri de
vardır diye düşünüyorum. SSH özellikle. Bununla ilgili bir engel var mı?

Ubuntuyu laptop'da kullanmak istiyordum ama kuruluşunda server versiyonu
için de bir opsiyon vardı. Samba, ftp vb. uygulamalar için Ubuntu uygun
mudur? Ne dersiniz?

Tekrar teşekkürler.