Re: [Linux-ag] freebsd de squid :(

From: Huzeyfe Onal (huzeyfe.onal@gmail.com)
Date: Tue 20 Sep 2005 - 16:36:56 EEST

Merhaba,

squid -z komutunun ciktisini gonderebilir misiniz? Loglardan calismama
sebebi anlasilabilir..Tavsiyem FreeBSD uzerinde port agacindan kurulum
yapmaniz. Manuel kurulumunuzu silip port agacindan kurmayi deneyin.

"port ağacından kurayım dedim manuel olarak kurun mesajı aldım" bu
mesaji nerede aliyorsunuz tam mesaji gonderebilir misiniz?

20.09.2005 tarihinde ismail kayakyran <ismail@sistemdanismani.tr.tc> yazmış:

> Mrb.Arkdaşlar bir sorum var ama yardımcı olursanız sevinirim.
>
> 1.) freebsd üzerine squid kuramadım.. squid sitesinden tar dosyasını
> indirip kurdum kurum için herhangibir haa mesajı almadım. ama squid i start
> için verdiğim hiç bir komut çalışmadı :( squid -z squid -v n yazdımsa
> olmadı. port ağacından kurayım dedim manuel olarak kurun mesajı aldım onu
> zaten denemiştim.
> stand/sysinstall dan tüm port ağaçlarını kurduğum halde # cd
> /usr/ports/www/squid altında # make install clean diyorum olmuyor
> manuel kurun diyor.

> [...]

Huzeyfe ÖNAL
---
First Turkish Qmail book is out! Go check it.
Duydunuz mu! Turkiye'nin ilk Qmail kitabi cikti.
http://www.acikakademi.com/catalog/qmail/