[Linux-ag] freebsd de squid :(

From: ismail kayakyran (ismail@sistemdanismani.tr.tc)
Date: Tue 20 Sep 2005 - 09:42:54 EEST

Mrb.Arkdaşlar bir sorum var ama yardımcı olursanız sevinirim.

1.) freebsd üzerine squid kuramadım.. squid sitesinden tar dosyasını indirip kurdum kurum için herhangibir haa mesajı almadım. ama squid i start için verdiğim hiç bir komut çalışmadı :( squid -z squid -v n yazdımsa olmadı. port ağacından kurayım dedim manuel olarak kurun mesajı aldım onu zaten denemiştim.
stand/sysinstall dan tüm port ağaçlarını kurduğum halde # cd /usr/ports/www/squid altında # make install clean diyorum olmuyor manuel kurun diyor.

nasıl yapmalıyım nerde hata yapıyorum. freebsd 5.4 kurdum. ve squid-2.5.STABLE9.tar.bz2