RE: [Linux-ag] re:ynt. Program yazımı hakkında

From: İsmet Sönmez (isonmez@bek.org.tr)
Date: Fri 02 Sep 2005 - 11:48:11 EEST

/Son bir soru da : ben göremedim ama firebird'un source kodları var mı ?

/Dagıtılıyor mu ?
Kesinlikle açıkkaynak

/Ayrıca : firebird'de herhangi bir database'e şifre korulası koyuluyor
ki
/heralde bir arkadaşımız şifreyi programa gömmüş be şifreyi de şimdi
bulamıyor cunku sourcelarda
/eksiklikler oluşmuş dosya kaybı vs.
/Eğer kullanıcı şifresini söylemek istiyorsanız un=sysdba,pw=masterkey
öntanımlıdır.
FB sunucusunu başka bir pcye kurarsanız öntanımlı şifre ile
girebilirsiniz.

/Firebird'ün kurulu oldugu bir makinedeki database
/dosyaları başka bir yere çekilmek
/suretiyle (mysql'de oldugu gibi) database'e ulaşılabilir mi veya ne
yapılabilir ?
EMS IBManager la rahatlıkla veriyi export edebilirsiniz.

İsmet Sönmez