RE: [Linux-ag] re:ynt. Program yazımı hakkında

From: Alper Ileri (alper@antbirlik.com.tr)
Date: Fri 02 Sep 2005 - 11:37:27 EEST

Selam
Son bir soru da : ben göremedim ama firebird'un source kodları var mı ?
Dagıtılıyor mu ?

Ayrıca : firebird'de herhangi bir database'e şifre korulası koyuluyor ki
heralde bir arkadaşımız
şifreyi programa gömmüş be şifreyi de şimdi bulamıyor cunku sourcelarda
eksiklikler oluşmuş
dosya kaybı vs. Firebird'ün kurulu oldugu bir makinedeki database
dosyaları başka bir yere çekilmek
suretiyle (mysql'de oldugu gibi) database'e ulaşılabilir mi veya ne
yapılabilir ?

alper ileri