Re: [Linux-ag] Linux hakkında

From: Linux Administrator (linuxturkey@gmail.com)
Date: Mon 31 Oct 2005 - 09:20:01 EET

       Optik mouse ise ve Usb portundan bağlı ise bu büyük ihtimal usb
portundan kaynaklı sorun da olabilir. Usb' yi PS/2 ye çeviren
çeviricilerden kullanıp deneyebilirsiniz.

        Mandrake sürümlerinden 10.1 kullandım ben herhangi bir sorun
cıkarmamıştı ( Mouse dahil :) ) neyse, benim bildiğim komut olarak
kısıtlama yok zaten komut dediğimiz şeyleri istendiği taktirde
kendimizde belirleyebiliyoruz ( örneğin ls -l komutunun işlevini
değiştirmeden la - l de yapabiliriz önemli olan işlevinin değişmemesi
) bence bu açıdan farklılık yoktur. Eklenen diğer özellikler
bakımından bi farklılık olablir belki. Birde Mandreake üyeliği var bu
konuda kısıtlama olabilir ben işletim sisteminde kısıtlama olabilecek
benim ihtiyacıma göre herhangi bir durumla karşılaşmadım doğrusu.

30.10.2005 tarihinde Bay Kaos <chaylakmuhendis@yahoo.com> yazmış: